Thursday, November 26, 2009

In The Spirit Of Thanksgiving
En Espiritu De Agradecimiento

I found this video in the LDS web site.

video

Encontre el video anterior en la pagina web de LDS, lo puedes ver en Espanol en la pagina de YouTube.


What Am I thankful for? I'm thankful for the love of a Heavenly Father and His Son Jesuschrist. I'm thankful for for my wonderful husband and my wonderful son. I'm thankful for my family and for all the friends I have close to home and in the distance.


De que estoy agradecida? Estoy agradecida por el amor de mi Padre Celestial y Su Hijo Jesucristo. Estoy agradecida por mis maravillosos esposo e hijo. Estoy agradecida por mi familia y por todos los amigos que tengo, los que estan cerca de casa y los que estan a la distancia.


WHAT ARE YOU THANKFUL FOR?


DE QUE ESTAS AGRADECIDO?

No comments: